نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
4 ستاره‌ ای كه یوونتوس را در تابستان آینده ترك خواهند كرد

4 ستاره‌ ای كه یوونتوس را در تابستان آینده ترك خواهند كرد

حدس گزینه‌هایی كه در پایان این فصل با یووه وداع خواهند كرد شاید چندان دشوار نباشد اما تحققش در تابستان پیش‌رو آنقدر دردناك خواهد بود كه جراجتش با مرغوب‌ترین مرهم‌ها نیز به راحتی و سریع درمان نشود.

 

جانلوئیجی بوفون، جورجو كیه‌لینی، آندره‌آ بازترالی، اشتفان لیختشتاینر و كوادو آساموا 5 بازیكنی هستند كه رشته‌ی پیوند و سرنوشت 4 تفر از آنها با یوونتوس در فصل آینده (2019‐2018) به احتمال زیاد به پایان خواهد رسید. این بازیكنان ارزشمند بیانكونری كه تا تابستان سال 2018 با باشگاه قرارداد دارند (به استثنای كیه‌لینی) احتمالاً سال پایانی حضور خود در تورین را خواهند گذراند.

 

سنگربان اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا كه طبق آنچه پیشتر در گفتگو با رسانه‌ها به صورت تلویحی بیان كرده پس از پایان رقابت‌های جام‌جهانی روسیه برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد كرد؛ آندره‌آ بارتزالی نیز در سی و هفت سالگی احتمالاً گزینه چندان قابل اتكایی برای خط دفاعی یووه نخواهد بود؛ لیختشتاینر و آساموا نیز كه در همین تابستان زمزمه‌هایی مبنی بر خروج‌شان از باشگاه شنیده می‌شد فعلاً تا پایان مدت قراردادشان در یووه ماندنی شده‌اند و بعید است اگر در زمستان خواهان جدی نداشته باشند در تابستان نیز شاهد تمدید قراردادهایشان با بیانكونری باشیم. از این بین تنها می‌توان تمدید قرارداد جورجو كیه‌لینی را با قاطعیت پیش‌بینی كرد. اینها در حالی است كه قراداد سامی خدیرا هافبك آلمانی یووه نیز در سال 2019 به اتمام خواهد رسید و او پس از پایان قراردادش به ایالات متحده آمریكا و لیگ MLS خواهد رفت.

 

با احتمالات مطرح شده از یك سو و محتمل بودن افزوده شدن نام‌هایی دیگر به خروجی‌های باشگاه از سوی دیگر؛ به نظر می‌رسد یوونتوس در تابستان آینده چاره‌ای جز حضوری قدرتمند و همه‌جانبه در بازار نقل و انتقالات ندارد و مسئولان یووه باید با دقت و سخاوتی بیشتر برای ستاره‌های خروجی باشگاه در تابستان آینده چاره‌اندیشی كنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: